inlägg 34 ~kikka~

hejsan hoppsan

Sitter här och känner mej lite konstig ..

men men det var ju inte det jag skulle skriva

har ju lyckats träna även denna dag
ett hårt coreboard pass vart det

magen brände , låren och rumpan sved med en massa....

och efter allt slit med mer träning och mycket mindre av det onyttiga  så ser man resultat ..

har krympt i storlek inte en massa men JAG märker det och JAG ser det och JAG känner det

hoppas att ni andra har det bra ..

nu tar jag paus i träningen då mitt och gubbens jobb krockar med tränings tider så det får bli lek i massor med barnen

Kommentarer
Postat av: Mina

hurra för dig!! du är jätteduktig :) tränar ju massor ju!

2008-09-18 @ 21:28:31
URL: http://mina3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0