inlägg 33 ~kikka~

Hejsan
en underbar söndag har det vart
vaknade super tidigt för att ha ledig dag och har vart på 70 kalas i går( 2 kompisar som fyllt 35)
så det vart lite alkoholi går och hem kom man vid 2:30 tiden

iallafall inte alls sugen på att dra på träning men men
har man bokat in sej så har man .. ingen giltlig orsak dagen efter seg ...

men men ..
det vart ett kombipass 30 minuter stenhård rodd sen 30 minuter stentuff spinning
jag trodde jag skulle falla ihop på cykel och lämna detta livet
men men det var skönt efteråt
rensa ut det sista som fanns kvar i kroppen av alkohol

i  mórgon är det jobb som gäller....

sen bör jag nog boka in en dag då jag ska städa detta hus ... det brö ju räkna som ett träningspass


kämpa vidare .....
positiv energi till er alla ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0