inlägg 38 ~kikka~

God morgon på er ....

Nu är det bra segt att komma iväg att träna .. har endast kommit iväg en gång i veckan *skamligt*
men jag försöker allt att hitta dagar att träna på .. men men så är det då man jobbar som man gör och maken med...
och jag har ingen lust att skaffa barnvakt för att jag ska komma iväg att träna
men men har ett nytt schema från och med 1/ 12 så det ser lite lättare ut då att komma iväg att träna..

med maten gör det enklare nu .. tror jag fått in rutin på mitt ätande..
vilket känns bra
har minskat massa med onödighets ätandet
tar mej ett stort glas vatten eller frukt/ grönsak i stället för att stoppa munnen full med en massa onödigt

så jag tror allt att det hänt något med vikten har ej vägt mej ännu .. lika bäst att låta bli räcker med att jag känner mej bättre i kroppen på nå sätt....

och kallt är det ute ...
och jag tillhör den skara människor som ABSOLUT inte gillar kyla -vill bara vara inne....

Hoppas att ni alla kämpar vidare och inte ger upp ....
lite motgångar har vi alla allt beroende på vart i livet vi befinner oss....med jobb, privatliv och annat ,...

GE INTE UPP .....ta det lite lungt bara och kom igen till 100% då du är på G igen .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0