YES YES!!! - Jupp

Va vi är duktiga, tycker ni inte det?

Jag skulle ALDRIG ha gett mig ut på min tredje runda med springsteg (som det blev idag) om det inte hade varit för den pepping jag får härifrån... det är så lätt att skita i det för "det är ju ändå ingen som vet om att jag tänkt ge mig ut", eller  "jag tar det nog i morgon istället"!

Tack tjejer!

Och är det fler som är här och läser som vill hänga på (jag vet att det är fler som läser.... häng på ni med..... ni kan vara anonyma) ;-) så är det bara ni hojtar till så får ni inlogg!

// Jupp

Kommentarer
Postat av: Mina3

jag håller med! man vill ju vara duktig och tack för all peppning!!! kram på :)

2008-06-12 @ 10:39:28
URL: http://mina3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0