Tillbaka från en runda - MINA

Ja hos oss här i Farsta börjar veckorna på tisdagar ;)
Lämnade ungarna på dagis kl 9. Sen blev det långpromenad! (har ju en del att ta igen) Jag gick i en timme, växlade mellan rask och lite lugnare takt. Kl 10 öppnade centrum och jag skulle handla present till P's brorsdotter så jag strosade runt i affärer i ca 1 timme till. När det var dags att promenera hemåt så började det ÖSREGNA! Det blev att vi tog bussen. Jag hade inte med mig regnskyddet till vagnen o inget paraply heller. Ska göra lite situps nu och skratta åt mig själv när jag gör "flygande-hunden"
När det gäller mat tycker jag att jag är ganska duktig! Nu är det lunch som gäller, det blir en sallad med fetaost och soltorkade tomater.


Kommentarer
Postat av: Jupp

ÅÅÅHHH, du skulle bjudit mig... jag hade kommit på en sallad med fetaost i regn och driv-is! :-)



Själv åt jag och älsklingen tonfisksallad igår! mums

2008-06-17 @ 21:11:34
URL: http://veochvett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0