Tankat på - Jupp

Idag har jag bara tankat på... Hela förmiddagen gick åt till att "bara sitta still" *suck* Sen när det var dags att röra på sig, då var jag tvungen att ta bilen.... (det var helt enkelt för varmt och för långt till Systembolaget dit jag skulle för att inhandla paket till kvällen)

På eftermiddagen var vi på födelsedagskalas och intog kopiösa mängder med smörgåstårta och (i mitt fall) pyttepyttelite rabarberpaj (gillar det inte alls, men jag var tvungen att testa om det var godare än jag kom ihåg... men det var det inte! :-)

Tack vare att jag gick fram och tillbaka till kalasplatsen 2 gånger kom jag upp i ca 8000 steg bara på de vändorna... resten av dagen gick jag ca 7000 steg... sammanlagt totalt blev det 14948 steg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0