suck.... - Jupp

Det känns som om det går segt för de flesta.... Är vi inne i en "mellanperiod"???? Vi har ju ändå hållt på i 20-talet dagar....

Har det gett något resultat tycker ni?

Själv känner jag av lite extra flås... ja, inga jättemängder, men lite i vardagen iallafall... och det känns bra eftersom jag faktiskt har ganska långt kvar till deadline ;-)

Sen har jag, tyvärr, tappat 2 kilo.... det är inte riktigt meningen, då vikten inte alls är av betydelse för mig! Men det jag vill säga är att även fast jag inte har ändrat matvanor alls, inte hållt igen på något sätt och mest bara promenerat så har det visat sig på vågen! *Hang in there, brudar!

Tillsammans klarar vi detta!

Hur har det gått för er andra???

Kommentarer
Postat av: sandra

Ja usch nu går det lite seeegt...

2008-06-24 @ 21:06:10
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0