Steg idag - Rijo

NADA! NOTHING! INGA! ZIPP! ZERO!

=D

Jo, lite steg, men har ingen räknare så jag kan inte ange antal idag. Det jag vill säga är att jag har INTE varit på promenad idag. Har tom kört bil!! Egentligen kunde jag ha tagit benen, men, BVC hägrade så jag skulle inte hunnit fram & tebax (Uträknat?? Näe!).

Så, jag hoppas hinna med det imorron, en promenad asså. För klockan 1 ska jag träffa mammorna från familjeliv vid Näset och ha picnic med alla barn. Så då blir det promenera av! Men hur många steg vet jag inte. Kanske kan jag iof låna dotterns mobil, hon har stegräknare i den.....

See Ya!!!

Kommentarer
Postat av: Jupp

Man kan inte gå varje dag, eller hur... Det har varit riktigt varmt idag på dagen, så en lugn dag var att föredra.... om man inte ger sig ut nu på kvällen vill säga... :-)

2008-06-03 @ 21:04:18
URL: http://veochvett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0