Sprang 2000 steg - Jupp

Det blir inte alltid som man tänkt.....

Jag hade inte den minsta lust att springa idag, fast jag hade lovat mig själv i torsdags att det var dags idag.... :-/

Jag senarelade dock springningen tills kvällen och önskade starkt att lusten skulle hoppa på mig bakom någon knut, men icke....

Trodde inte att det skulle bli något av, då jag dessutom bjöd syrran med familj på grillat kl 19.30, så jag gjorde 40 "flygande hunden" för att bedöva mitt samvete lite medans potatisen stod i ugnen...

När syrran var här och åt bad hon om lite mer hjälp i nya huset och jag bestämde mig då för att hjälpa till och sedan springa därifrån och hem... Det är en sträcka på 2000 steg!

Och döm om min förvåning när jag faktiskt klarade av att jogga hela vägen utan att stanna en endaste gång! Jag är så fruktansvärt stolt över min egen prestation! Jag visste att jag ALDRIG skulle klara av det, men det gjorde jag! =D

Läste i en tidning idag att kroppen behöver, som otränad (och den kategorin tillhör jag, eftersom det inte finns någon sämre katergori att tillhöra *haha*) 48 timmars vila för att undvika skador och konstant trötthet så nu blir det inte joggning förs på måndag igen.... Kanske ska testa på ett varv i barkbanan... kanske klarar det oxå?

Kommentarer
Postat av: Mina

Det var inte illa!!!! Superduktigt!!! Du fixar nog barkbanan på måndag :D

Hörrö den här flygande hunden...vad är det och vilka muskler tränar man?

2008-06-07 @ 22:30:32
URL: http://mina3.blogg.se/
Postat av: kikka

det grejjar du ...

du kan ju ta den lilla först.. det finns en genväg

2008-06-08 @ 05:56:55
Postat av: Ritha

Men va duktig du är!! Jag H A T A R att springa!!! Fy, världens sämsta uppfinning..... Men hejja på dejj!!! Kram

2008-06-08 @ 07:36:39
URL: http://rijo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0