PRESENTATION Rijo


* Namn: Rijo
* Ålder: 37 lite senare i år 
* Hemort: Karlskoga - Trakten med de fulaste dialekterna....
* Mål: Har ju typ några kilo (mer åt tio) kvar efter senaste graviditeten. Dom skulle jag gärna vilja loosa. Känner dock att jag har dålig (läs ingen) motivation alls till att jobba bort dom. Det som främst stör, är att äta rätt. Känner att det är svårt i en familj som inte vill/kan äta det jag vill. Göra flera sorters mat är inte heller så kul.../billigt...
* Min vardagsmotion INNAN stegräknarna: Går till affären oftast (dock ej i regn...) och försöker vara ute minst en gång om dagen med barnvagnen på en tur. När jag jobbar så cyklar jag eller går (cykel 5 min) till jobbet.
* Behöver extra peppning med: Att hålla på maten!!! Att inte ge efter för "bara" liten godisbit. Och att verkligen komma ut och GÅ varje, varje, varje dag!!! Samt att få det fungera när jag väl börjar jobba..... Kvällen är då man "måste" laga mat, städa, handla....osv.....
* Värsta tänkbara motionsform: SPRINGA!!!! Fy f*n vad det är trist! Inte ens med en MP3:a i örat, så fungerar det för mig!!!
Skjutsa mig till en öde ö där jag ska jaga mat, eller släng ett lejon efter mig, skulle inte springa för att få mat eller för att undkomma lejonet... Inte långt i alla fall, för flås har jag inte nåt =D.
* Egen blogg http://rijo.blogg.se

Kommentarer
Postat av: sandra

Ni har ju jättehärlig dialekt i Karlskoga!!

2008-06-03 @ 23:05:16
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com
Postat av: Jupp

Tack Sandra!



Det var ju väldans snällt av dig att tycka det skrattar gott Visst gillar man bokstaven ÖÖÖ så gillar man nog vår dialekt åsså! ;-)

2008-06-05 @ 09:09:27
URL: http://veochvett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0