Presentation - MINA

* Namn - Mina
* Ålder - fyller 29 i september
* Hemort - Stockholm
* Mål - Drömmål = gå ner 15 kg (haha) Realistisktmål = gå ner 10 kg Delmål = jag har 3 veckor kvar innan vi åker på semester...vill gå ner så mycket som möjligt hoppas på 2-3 kg!
* Min vardagsmotion INNAN stegräknarna - Eh, promenerar till parkeringen, räknas det?? Tränar dock armarna ganska ofta, när jag bär på min minsting som väger 9 kg...(det borde väl räknas i alla fall)
* Behöver extra peppning med - Tanken är ju att jag ska ut och promenera! Men jag är nog lite lat...men om ni frågar mig om jag har varit ute och promenerat så lovar jag att svara ärligt. Måste nog sluta småäta också.
* Värsta tänkbara motionsform - Allt som har med bollar att göra...(jag är visst inte den enda)
* Egen blogg - www.mina3.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Ritha

Välkommen!!! Hejja på dig!!

2008-06-05 @ 11:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0