PRESENTATION Jupp

* Namn Jupp
* Ålder mellan 30 och 35
* Hemort Karlskoga i sköna värmland... stället med en av de fulaste dialekterna som finns ;-)
* Mål Få upp flåset... jag ska baske mig klara av att springa ett varv i barkbanan innan hösten utan att behöva stanna 1023 gånger och flåsa som en 350 kilos amerikan som ska förflytta sig i 35 gradig värme... Hur lång barkbanan är? Fråga mig inte - alldeles för lång för mig att springa idag iallafall! ;-)
* Min vardagsmotion INNAN stegräknarna Har en liten i barnvagn som jag är ute och promenerar med, en snart 5åring med hyperenergi och en snart 8 åring... utöver det, så lite som möljigt, det är ju jobbigt ju! (men det ska bli ändring på det)
* Behöver extra peppning med att träna "flygande hunden" för att få upp muskelaturen i ryggen! Gjorde det en sväng på inrådan från sjukgymnast, men det ser så fruktansvärt fjantigt ut att ligga på alla fyra och spreta med armar och ben så antingen slutar jag för att JAG garvar för mycket eller så slutar jag för att jag blir sur för att älsklingen garvar ;-)....
* Värsta tänkbara motionsform Allt som har med springning att göra, och kontrollerat bollsinne.. alltså går fotboll och brännboll fet-bort!
* Egen blogg http://veochvett.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0