Morgonpromenad och situps - MINA

Jag tog en promenad med vagnen imorse. Passade på medan det fortfarande var svalt och skönt. 45 min blev det! E ganska nöjd. V sov fortfarande när vi kom hem så jag passade på att göra lite situps. 120 st blev det. Sen fick jag så ont i korsryggen att jag knappt kunde resa mig upp. Det blir nog inge mer "träning" för mig idag. Men imorgon ska jag ut igen.

Frukost -
färska jordgubbar, vanlijyoghurt och Kellogs special K
"Mellis" - cappuccino och lite körsbär
Lunch - Har inte ätit lunch än, men det lutar åt tonfisksallad med pasta
Middag - Grillat med Jupp's potatissallad

Inte så tokigt OM jag lyckat hålla mig borta från barnens lördagsgodis...


Kommentarer
Postat av: Jupp

"Ganska nöjd" ?!? Det är ju kanonbra.... nu jävlar ska jag göra flygande hunden ikväll.... 20 stycken! OCH ut och flåsa!



hehe, sånt här ger mig motivation!

2008-06-07 @ 16:46:34
URL: http://veochvett.blogg.se/
Postat av: Jupp

Hur smakade salladen? blir så sugen

2008-06-07 @ 16:47:32
URL: http://veochvett.blogg.se/
Postat av: Ritha

Du är duktig du!!!

2008-06-07 @ 21:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0