inlägg 9 ~kikka~

här har vi mej som ej kommer kunna gå normalt på ett par dagar
vilket sten hårt träningspass det vart 

Jag  tränade core board  (http://www.aerotraningcenter.se/)
karlskogas bästa ställe att träna på enligt mej
då det finns folk i alla former och åldrar
inga divor av någe slag

vi la focus på mage och lår / rumpa idag
vilket kommer att kännas säkert då man vaknar i morgon

så nu har jag brännt lite - gott det -

dagens mat idag har vart dietshakes , vattenmelon , morot,
det blir en kopp te om ett tag

har bokat in mej på pass -måndag och onsdag änn så länge
ska klämma in ett till nästa vecka
för denna vecka finns det inge tid att dra dit och träna
så det får bli promenader ,cykla , leka sån motion tills dess

Kommentarer
Postat av: Jupp

Haha, det ska bli kul att se hur du ser ut när du vankar ut för att hämta tidningen i morgon bitti! =D



"Inga divor" säger du... kan man komma dit i träningsoverallsbyxor och t-shirt och känna sig som hemma? ;-) Har en känsla av att de där spandex-cykelbyxor och stringtrosabikini ovanpå fortfarande finns kvar :-) Kommer ni ihåg att man tränade i sånt förr i tiden? asgarv

2008-06-18 @ 19:47:48
URL: http://veochvett.blogg.se/
Postat av: kikka

jag tränar i trekvartsbyxor och t-shirt

min kompis tränar i trekvartsbyxor och linne .hon är *fult att säga så här men hon ä'r större än mej och ingen glor



2008-06-18 @ 20:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0