inlägg 8~kikka~

så där så var jag tebax till dom levande igen
haft ett antal dagar med migrän som höll på att knäcka mitt psyke *nog om det *
har fortfarande skallebank men inte lika ihållande

har iallafall inte hunnit med att göra så mycket som jag hade som mål
motionen har det gått åt pipan med
men maten har det gått bättre med
kanske för man mått dåligt så man inte tänkt på att äta hela tiden
igår vart det lite sitt ups
sen hoppade jag lite på barnens stuttsmatta -ska jag fortsätta med de så behövs det inhandlas en mycket bättre hållare till mej -för fabians vad de gjorde ont

är iallafall inbokad på ett träningspass i morgon -vilket de vet jag ej ännu-kompisen skulle boka in oss två på samma pass så vad jag ska göra det får jag reda på i morgon eller då jag messar henne


snart midsommar
ser fram emot det?njae
mysigt att träffa folk de ska det bli
skratta ,leka ,busa, äta

men tråkigt att de finns dom som tyvärr måste ta sej en sup för mycket
gillar inte att folk blir fulla inför mina kids



hoppas att ni stegräknar vänner har det bra
så kul att läsa era inlägg hur ni kämpar ,hur bra det går för er osv

så detta var allt en mycket bra ide rijo och jupps
det ska ni ha tack för

ett ställe där vi kan peppa varann ..

ha de super gott så höres vi i morgon efter jag tränat -va de nu blir *

Kommentarer
Postat av: Jupp

Kul att läsa ditt oxå! :-) Tillsammas klarar vi mer än vad vi trodde ;-)

2008-06-17 @ 21:10:12
URL: http://veochvett.blogg.se/
Postat av: Ritha

Tack! Vi tycker oxå det va en bra ide! Och se!!

Vi kämpar på, hejjar och visslar på varann, ger tips och pepping. PÅ AVSTÅND!!!



Är det inte fantastiskt???

Kram

2008-06-17 @ 21:44:08
URL: http://rijo.blogg.se/
Postat av: Mina

ja visst var det en superbra idé! Kul att läsa hur det går för alla :)

2008-06-17 @ 22:01:00
URL: http://mina3.blogg.se/
Postat av: sandra

Jag håller med, roligt att läsa hur duktiga alla är :)

2008-06-18 @ 15:57:16
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0