inlägg 6 ~kikka~

nu såå
var roddpasset avklarat och jepps jag tog mitt rekord
inte med mycket men jag GJORDE det
det vart 7323 meter
så mitt mål tog jag med 23 meter extra

klapp på axeln

under tiden jag var och tränade mummsade resten av familjen pizza

nu blir det duschen sen banan och en shake gjord på mjölk och herbalifepulver

nästan lika gott som pepparchips påsen jag kikade på Prix förut ...


************************'

Va ni är duktiga som kommer ut på era promenader och era jogging/springturer

kämpa på

va kul att det även visar resultat på vågen -då blir man ju extra peppad att fortsätta

Kommentarer
Postat av: Jupp

Weha! Superbra! :-)



Toppen att ha ett eget mål att kämpa mot! Duktigt att du klarade det!

2008-06-12 @ 21:25:42
URL: http://veochvett.blogg.se/
Postat av: Mina3

Det var RIKTIGT DUKTIGT!

2008-06-12 @ 21:42:44
URL: http://mina3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0