Hum - Jupp

Kan inte kommentera vissa inlägg... :-/

Tänkte kommentera Minas insats igår! Riktigt bra ätit! Jag skulle vilja att jag hade någon som ställde fram och lagade ordning så god och nyttig mat åt mig! Vardags mat är det tristaste jag vet... och det är ju asgott med en nyskalad kall morot, men jag gör det inte åt mig själv... är det för bökigt tro?

Måste oxå kommentera det du skrev om att du "gått 145 steg" ASGARV! Räknaren hade ju legat i väskan, som hängde på vagnen... med andra ord måste du ha lyft upp och ner väskan 145 ggr och det i sig är ju motion *haha*

Jag gav stegräknaren till älsklingen idag.... jag håller ju på och flyttar med syster yster, och ni kan ge er på att jag får ta alla kartonger som ska upp på andra våningen och springa med.... det blir både flås, svett och steg idag!

Keep up the good work!

Kommentarer
Postat av: Mina

vet du vilka armmuskler jag fått jag menar 145 lyft med tunga skötväskan ;)

2008-06-07 @ 12:37:02
URL: http://mina3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0