För bra för att vara sant! - Jupp

OK, jag borde förstått det själv, min iver har satt kroksben på sig själv! :-/

3 joggingturer på kort tid och det känns minst sagt ordentligt i knäna idag..Jag har riktigt ont! Varje gång jag ska böja mig ner i hukande sits känner jag att jag helst skulle vilja släppa motståndet och braka på rumpan! Borde förstått det igår när jag började springa, för det kändes som om jag sprang och spände mig....

Jag lovar mig själv nu att ta ett par dagar med GÅNG! Kanske springa 1 gång per vecka ett tag.... :-)

Idag har det inte blivit något alls för mig..... men det käns som ett bra beslut just nu! :-)

Kommentarer
Postat av: kikka

man måste vila sej oxå

så musklerna får vila sej



2008-06-12 @ 21:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0