Flåset - Jupp

Hjälp mig....

Jag vill ju få upp flåset, men har kommit fram till att det är väldigt svårt att göra det genom att bara gå.... Är det någon som har något bra tips på vad man kan göra för att få upp flåset när man är ute och går? Allra helst vill jag bara gå i uppförsbackar med vagnen, för då kommer flåset igång men går det uppför brukar det oxå gå nerför..... (och Karlskoga är ganska platt har jag kommit på... fast ska jag cykla någonstans då är det INTE platt... hur kommer det sig?)

Det känns som om jag ska kunna gå fortare måste jag springa... benen klarar lixom inte av att trumma på fortare utan springa..... Jag har inte samma teknik som de där gångarna som brukar vara med på OS..... :-)

Kommentarer
Postat av: kikka

knalla ner till stranden sen upp för hembyggs gårns vägen

eller köpa/ordna små tyngder att ha kring anklarna

2008-06-04 @ 21:18:04
Postat av: Jupp

Små tyngder?!? Kan jag be ungarna hålla tag omkring varsitt ben kanske? haha Typ, håll fast ungar för nu ska mamma träna!



Få det upp flåset menar du? Ska nog testa det!

2008-06-04 @ 21:50:21
URL: http://veochvett.blogg.se/
Postat av: Ritha

Jag kan ligga i barnvagnen, så ska du få putta jädrar i mig! Haha!

Allvarligt: Tag nedförsbackarna och sen uppförsbackana, lasarettet, hembygdsgården, Skrantafärg, domusbacken.....

2008-06-05 @ 13:11:56
Postat av: Jupp

Jo, jag kan går med på alla backar, men INTE "domusbacken" om det är den jag tror du menar..... :-) Den leder upp till stan och tror du verkligen jag vill visa mig på stan högröd i ansiktet och flåsandes som en svullo-mullo? haha Vore ngt för tidningen att skriva om....



Och föresten... ända till stan innan flåste åker upp.... får jag ta bussen dit? ;-)

2008-06-05 @ 17:25:42
URL: http://veochvett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0