En liten eftermiddagspromenad - MINA

P och jag hämtade A från dagis (N skulle hem till sin bästis I) Vi satte V i vagnen och tog med oss springcykeln till A. Vi gick bort till videobutiken och lämnade en film. A var riktigt snabb med sin springcykel så vi höll ett bra tempo. Vi Var ute i ca 1 timme. Till middag blev det pizza, inte det bästa men jag och A delade på en med pyttelite ost på så det var inte helt galet. När N kom hem var det dags att gå och fira kusinen som fyllde 16 år. Där blev det en liten bit tårta (kunde inte hejda mig det var min favvo tårta) Just det, gjorde 100 situps och 40 flygande hunden tidigare idag.
Vi hörs imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Jättefin blogg!

Du jag måste bara fråga varför skriver du N, A, I istället för att skriva hela namnet?

Hade bra!

2008-06-18 @ 21:57:25
Postat av: Mina3

svar till frida,

Jag tycker det är enklare så :)

2008-06-19 @ 22:23:01
URL: http://mina3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0