Dagens - Rijo

Jahapp! Ni kan väl läsa inlägget från den 12 juni och tänka att så var det idag igen... =) Låter tjatigt att varje gång skriva samma sak, är ju som en enda evighetsmaskin med samma tider och så.... Men idag chockade jag mig själv med att ta en lååång jobbig backe på turen. Det gick över förväntan lätt att knata uppför faktiskt!

Tänkte oxå hämta min kusin på vägen och hennes son, men de hade haft en knasnatt och sov sött när jag sms:ade. Nästa gång kanske de hänkar på!

By the way. Känns liiiite fel, men det blir nog pizza ikväll....... =/.
Har längtat i två veckor nu.... Typiskt, när jag börjar få snitz på allt... Men, delar den med dottern och så får jag hejda mig lite.... Är det okej tror ni??

Tjing och trevlig lördag!!

Kommentarer
Postat av: kikka

helt okej att dela ..

2008-06-14 @ 16:12:50
Postat av: Jupp

Det är klart... man måste få unna sig själv ibland! :-) Det ger en energi att fortsätta!

2008-06-14 @ 20:30:07
URL: http://veochvett.blogg.se/
Postat av: Ritha

Jisses va smaskigt det var med pizza! Men jag mådde lite illa en sväng. Fettet?? Eller inbillning... =) Nåja, nu är jag mätt och o-illamåendes!!!

2008-06-14 @ 22:39:45
URL: http://rijo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0