Dagens - Rijo

Idag har jag haft sällis av min kusin och hennes söta Noel på morrontrippen. Efter samtal med Försäkringskassan -URK- så gick jag och Joline iväg och så mötte vi upp Kristin. Vi tog en promenad på cirka en timma och 15 minuter. Sen landade vi i min trädgård och tog en kopp kaffe och lite banan (som vi delade med barnen förståss) =D.
Sen knatade hon och Noel hemover, med löfte i bagaget att vi gör det igen!!

Men jag måste erkänna: Har ett ENORMT sockerbehov just nu, så jag har ätit grönsaker och nyttigt till maten, banan i youghurten på morronen. Men, ätit några kakor under dagen däremellan... FY PÅ MIG!! Men jag kunde helt enkelt inte bärga mig.... Suck.

Nya tag!!! *harklar*

Kommentarer
Postat av: Mina

ibland är det ju omöjligt att stå emot sockerbehovet, jag vet!! jag har kommit på att det oftast är bäst att ta det man är sugen på om man inte kan hålla emot, om jag försöker vara duktig och tar något annat istället för den där kakan (tex en morot) så slutar det med att jag tar lite allt möjligt till slut... för e jag sugen på en kaka så inte sjutton hjälper det med en morot då! Du är jätteduktig måste jag säga, promenerar i över en timme, det är ju toppen!

2008-06-17 @ 22:05:06
URL: http://mina3.blogg.se/
Postat av: Ritha

Tack Mina! Man, eh, menar JAG, känner mig rutten när jag faller för behovet.... Men å andra sidan vet jag att annars äter jag annat som jag TROR är nyttigt... Typ macka eller så, youghurt... Det förståss när ingen frukt finns hemma... =)

Jag tycker du är duktig oxå!!!

2008-06-17 @ 22:32:54
URL: http://rijo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0