Dagens och gårdagens -Sandra

I dag har det inte blivit någon promenad, vi har hållt oss mest inne, annars hade risken varit stor att vi blåst bort...det har blåst storm ute idag!

Desto mer promenader blev det igår, Emil och jag var hundvakt igår så det blev några promenader, en lång och två korta! Imorgon SKA jag komma ut och jogga, jag måste komma igång nu!! Det känns allltid så tungt innan man kommer igång men efteråt känns det ju så BRA!! Man blir både piggare och gladare :)

Letar fortfarande efter stegräknaren som är spårlöst försvunnen...

Kommentarer
Postat av: Jupp

Jag hänger på dig i morgon..... Springer du så springer jag! Deal? ;-)

2008-06-10 @ 21:15:13
URL: http://veochvett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0