Dagens motion - MINA

Var ute en sväng med vagnen, tänkte att lite blåst ska väl inte stoppa mig. Det gick bra men jag gick i motvind typ hela tiden så det blev extra tugnt  *puh*
Samma runda som igår, det tog ca 35 min. Funderade ett tag på att ringa grannen och kolla om hon vill med men kom på att det är ju ingen ide med sällskap när man inte kan prata för allt flåsande.
Jag hade inga fickor på byxorna så jag hade ingenstans att ha mobilen (min stegräknare tills jag hittar den riktiga) Men jag gick ju samma runda som sist så det blev ca 4,5 km
Provade också "flygande hunden" SHIT vad jobbigt, 80 st blev det sen kunde jag inte prata. P undrade vad som hade hänt, han hann nästan bli orolig över mitt flåsande innan jag lyckades klämma fram "flygande-hunden-asjobbigt-80st-jagdör"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0