Dagens Instats - Rijo

Idag blev det mer steg!! =D

Gick ned till sjön och hem igen. Vet inte hur långt det är eller hur många steg, men det tar nog 30 minuter enkel väg. Så det är nåt i alla fall!! *ler*

Nu ska jag hoppa i kläderna igen och ge mig ut i värmen! Nu ska jag gå till Lidl och handla lite.... Stora flickan ringde nu och sa att det visst ska vara fika imorron... Okej, får välan fixa det då!!

UPPDATERING: Gick till Lidl = 1200 steg enkel resa hemifrån mig. Asså 2400 steg. Skulle jag då gissa, så är det nog 3000 till Badhuset och 3000 tebaka. Alltså har jag TYP gått lite över 8000 steg idag. Fjuttigt... Eller??
Nåja, allt är steg efter huvudräkning och det är IIInte lätt att räkna när det är varmt kan jag säga.. haha. Så lite fel kan jag ju ha... Hoppas jag räknat för lite.....*flin*

Kram på er och kämpa på i värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0