Dagens Insats - Rijo

Idag vaknade lillsnuttan "i tid"... Dvs Otid, haha. Vid 6-snåret jollrades det från spjälisen... Skit! Mina ögon ville inte vakna! Inte min kropp heller...
Så hon fick ligga och jollra till typ halv 7, då lyfte jag över henne till mig (sambon somnade på soffan....) och där låg vi och snackade en stund. Sen kom sambon och då gick Joline och jag upp.

08.11 var vagnen packad med leksaker, vatten, paraply, snöre att binda fast det som parasoll, rån och stora dotterns MP3:a med September. Sen kom vi inte hem förräns 9.35. Då hade jag ont i fötterna - har inga bra gåskor - och var helt svett.... Har ju ingen räknare än, men tiden säger mig att jag gick många steg. Och ni som lyssnat på September, vet att hon har snabb musik. Givetvis måste jag gå i takt!!! =D.

Sen tog jag "semester" och vi åkte till stranden några timmar och vilade. Gissa om jag är RÖD..... Blir en varm natt.... =/

Nu ska här grillas och ätas sill!!

Trevlig Nationaldag förresten!!!

Kommentarer
Postat av: Mina

duktig duktig! det blev säkert jättemånga steg!!!

2008-06-07 @ 12:50:31
URL: http://mina3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0