Dagens insats - MINA

Lite seg start måste jag säga... Får man skylla på sjuka barn? I så fall vill jag göra det. Min dotter har varit hemma från dagis idag. Min mormor kom förbi ett par timmar så jag fick tid att gå en runda. Stegräknaren är spårlöst försvunnen, måste leta efter den ikväll, och mobilen (har stegräknare i den) låg i väskan som hängde på vagnen. Enligt den har jag idag gått 145 steg. För att sammanfatta det hela, idag har jag promenerat intensiv i ca 25 min. Bättre än inget alls tröstar jag mig med. Men jag har varit duktig med vad jag har ätit. Nyttig frukost, en naturdiet till lunch (bättre än korv med bröd) ett äpple, 2 kaffe, lite morötter och snart blir det middag, kycklingfilé med ris och sallad.
Japp, det var det! Vi hörs imorgon!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0