Asnöjd! - Jupp

Jag är bara så suernöjd!!! :-)

Startade en långpromenad med flås i siktet vid lasarettet (för er som inte bor i stan är det brant nerför) i förmiddags och knallade vidare upp för Hembygdgårdbacken (brant brant uppför låång låång bit) Längst uppe på toppen hade jag fått ett rejält flås och möter då en hel klass med studenter... Gissa om varenda jävel fick för sig att de skulle hälsa... hur lätt är det på en skala att hälsa när man konstant behöver andas in? :-)

Promenaden fortsatte i Aggerudsspåret och där gick jag 2 varv (tror det var 3,5 km där jag gick)... hade nog gett upp efter ett varv om jag inte hade bestämt mig själv för att jag SKA gå 2 varv... Dessutom varvade jag mellan att gå och springa - så flåsa gjorde jag hela tiden.. förutom när jag fick för mig att jag skulle ringa Rijo och lämna ett flås-meddelande på hennes mobilsvar men hon svarade.... då blev det lite snack och pulsen gick ner för en stund! *haha*

Ja, jag är jättenöjd! Flåset har verkligen varit på topp i en timme, fast det ska erkännas... jag funderade några svängar på om jag inte har åkt på astma, för det lät som en visselpipa när jag andades emellanåt... men vad tusan... det är nog bara att jag är otränad som gör det.....

Jag tror att jag sprang 5 gånger... och det var inte långa bitar..... Hoppas på fler nästa gång! ;-)

Kommentarer
Postat av: kikka

bra gjort i denna värme

2008-06-05 @ 21:26:10
Postat av: sandra

woaw vad duktig du är!!

2008-06-05 @ 22:28:32
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com
Postat av: Mina

vad duktig du är!!!

2008-06-06 @ 12:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0