inlägg 17~kikka~

pust stön ännu massa mera pust stön


vart och tränat ett stenhårt coreboard pass -1 timme-
så i morgon eftermiddag så kommer min kropp att göra ont
det kommer att skrika ai ai ai ai från varenda muskel även dom jag inte trodde fanns

om det var värt det ?
helt klart

vill man bli fin får man lida en massa pin

hoppas att roddpasset ska ro bort träningsvärken från idag

vikten min det vet jag inget om har ej vägt mej på ett tag
super rädd för att bli besviken att jag står stil efter allt slit
det är då man börjar intala sej att muskler väger mycket mycket och all min träning har gett mej muskler



Kommentarer
Postat av: Jupp

Muskler väger mer än fett... det har jag hört förr och tror stenhårt på... ler



Du är jätteduktig!

2008-07-07 @ 21:28:45
URL: http://veochvett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0