Dagens Insats - Rijo

Hm..... Jo, det gick inte som jag tänkt mig. Att promenera på mornarna alltså... Campingen är så liten, så ska jag gå en och en halv timma, så kommer jag gå runt den typ 127 varv.... Känns liiiite knepigt! =)

Och utanför på stora vägen, finns ingen gångbana. Den slutar ett par kilometer längre bort.... Så ännu har jag inte promenerat nån morron =(.

Däremot var vi i Visby mellan 12 och 20 igår. Och gick mest heeeela tiden!! Det räknas nog som några steg skulle jag tro.

Så än är jag inte missnöjd! *ler*

Idag är himlen blå så vi ska ha en strand och pooldag här på Gotland.

Må gott där ute!!

Kommentarer
Postat av: kikka

klart att det räknas

helt klart

2008-07-10 @ 18:12:43
Postat av: Jupp

Ärsh, gå runt husvagnen då... så blir det 2497 varv, men inte så många som ser dig! ;-)

2008-07-10 @ 22:27:55
URL: http://veochvett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0