Åh fy!!

Skäms på mejj!!! Har inte varit här, jaa, sen sist lixom. Haha. Näe, allvarligt!!!
Har börjat jobba och sen har jag tappat mig totalt i träningens värld och den här bloggens.... Förlåt mig!


Ledsen om ni är några få som håller den alive, men det är jag glad för ändå!!! Ni är så himla duktiga. Synd att vi inte allihopa bor i samma stad så vi skulle kunna sparka undan sten och mull och dra iväg på träning ihop... =(

Men jag förstår om du lägger av här Kicka... Bara lite trist ändå..

Men hoppas du kommer tebaka till bloggen här. Den kommer o leva vidare.

HARKEL! Ska bara ta mejj i kragen och va inne här lite mer.... och ni andra mä då, okej????!

Hejja på dej med Sandra som kämpar på. Yoga skulle jag vilja prova, men sen tycks jag inte komma längre...


Kram på er i det "vintriga" vädret!!!!

Rijoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0