inlägg 28 ~kikka ~

Jahaoo
fast jag var kraxig på rösten och lite rinnande näsa så kunde jag ej hålla mej från rodden

jag överlevde
jag rodde givetvis inte lika hårt som jag brukar men det räckte det jag gjorde för att känna att kroppen ej riktigt mår bra

men vilket fall som helst så rodde jag ca 6500m eller 6,5km

och har 2 roddpass inbokade nästa vecka
längtar redan att ro på riktigt att pressa sej själv att klo det lilla rekord man har

man är ju den bästa kritikern eller va de nu heter .....

har ännu ej vägt mej .. stolt över mej själv annars så brukar jag stirra mej blind på vågen och vikten
men jag har ändrat kroppen iallafall det märker jag
magen är lite plattare
coreboarden är mycket effektiv för den där lilla magen man får efter man fått barn
så jag har fått på mej byxor som jag ej haft på mej på läääänge .. alltid trevligt

näpp dax att fara med barnen till morgonfritids

ha en enunderbar dag ni idag ... solen ser ut att titta fram ...

Kommentarer
Postat av: Ritha

Asch, va du är duktig gumman! Men ta inte ut dig när du inte är 100% frisk. Det kan skada i längden..



Kram

2008-08-30 @ 08:15:00
URL: http://rijo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0