*Harkel*

Äuhm...

Sa jag att jag skulle motionera på semestern???Jag måste ha ljugit, varit vid mina Osinnens fulla bruk, blåögd, ja, kalla det vad du vill.

Inte en medveten promenad tog jag när vi var på Gotland. Däremot spatserade vi i Visby 4 dagar ungefär och sen ut vid klippor och grejjer, så liite motion har jag fått. =D

Men vågen har nog gått trasig. Visar säkert uppåt istället.... Vågar inte kolla.

Men det bjuder jag på! Sista sommaren jag får njuta på det här sättet genom långledighet. Från och med oktober och fram till pensionen så är det bara 4 veckors semester/år som gäller.


Men idag var jag ute på en promenad i ösregn med Jupp och tre av våra barn. Det var gött!

Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0