Dagens Instats ~ Rijo

Wohooo!

Igår var vi i Nora och promenerade. Inte imponerande många steg, men dock 5500 enl min räknare... (undrar om den stämmer jag...).

Idag har jag gått över 12000 steg! Inklusive en go och angenäm promenad med Jupp. Dock är jag inte i toppform (och NÄR var jag det sist???) eftersom jag varit sjuk. Så det var lite slitigt att traska runt med barnvagnen faktiskt.  Men jag överlevde denna gång med!! =D.

Dundersoppan blev så jä*harkel* stark så jag tror jag döööör!! Men jag äter den ändå. Åtminstone två mål om dagen. Har ätit lunch varje dag, men frukost och kvällsmat är soppa! ( de andra äter Max, pommes o korv, kyckling med tagliatelle....dreggel...) Men jag kämpar!! Både mot det och mot ett enormt GODISSUG!!!!

Hur går det för er andra då????

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Bra stegat!

2008-08-10 @ 20:19:56
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0